Det ser ikke ud til at du benytter siden længere.

Log ud

Du er automatisk blevet logget af.

Ok

Hjælp

FAQ

Tekniske problemer

Får du problemer med videokonsultationen, brugen af appen eller andre tekniske problemer, kan du kontakte Aleris Support på helpdesk@aleris.dk.

 

Sådan fungerer tidsbestillinger

Under Mine aftaler kan du se alle dine fremtidige aftaler.

Ca. 15 min før en videokonsultation får du mulighed for at starte videokonsultationen. Du kommer ind i et "venteværelse", og behandleren kan se, at du er klar. Når behandleren starter videokonsultationen, skal du acceptere opkaldet for at komme igennem.

 

Problemer med forbindelsen

Der kan være risiko for, at forbindelsen undervejs mistes, fx ved dårligt netværk. Sker det, kan du klikke på knappen, hvor der står: "Blev forbindelsen afbrudt? Klik her". Den fører dig retur til videokonsultationen. Behandleren vil gøre det samme og har også mulighed for at kontakte dig på det telefonnummer, du har opgivet ved booking. Behandleren kan ringe fra hemmeligt nummer.

 

Ringer du på vegne af andre

Behandleren må ikke afholde konsultationer med andre end den person, der er logget ind med MitID.

 

Journaler

Din journal er synlig i appen samme dag som konsultationen afholdes.

Vi deler ikke din journal eller andre oplysninger om dig eller dit helbred, som du har givet os under konsultationen, med Sundhed.dk, pensions- eller forsikringsselskaber eller egen læge uden dit samtykke.

 

Udeblivelse

Hvis du udebliver fra en booket konsultation, som du selv skal betale for, bliver du opkrævet betaling.